زعفران و آشپزی, خواص, سلامتی, مقالات

فرایند تاسیس گلخانه برای زعفران

تاسیس گلخانه برای زعفران

تاسیس گلخانه برای زعفران

گیاه زعفران از مهم‌ترین گیاهان می باشد که در کشور ایران می روید و از لحاظ اقتصادی می تواند بهترین کمک ارز آوری در ایران باشد.

یکی از بهترین راه هایی که میتوان گیاه زعفران را با برداشت ۱۰۰ درصدی و بازدهی عالی به دست آورد کاشت گلخانه ای گیاه زعفران می باشد.

این روش امروز در کشور ایران رواج پیدا کرده است و مخاطبان زیادی را برای خود پیدا کرده است.

از این رو قصد داریم در این مقاله آموزش کاملی در رابطه با زعفران گلخانه ای در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین مزیت که زعفران گلخانه ای دارد این است که آبیاری در این روش بسیار صرفه جویی می‌شود و از هدر رفتن آب جلوگیری می شود.

با توجه به اینکه کاشت زعفران در جعبه ها و به صورت طبقاتی انجام می‌شود، می‌توان از حداکثر فضای مورد نیاز استفاده کرد و بیشترین بازدهی را از کوچکترین فضا به دست آورد.

تاسیس گلخانه برای زعفران

با توجه به اینکه زعفران در شرایط مصنوعی به ثمر میرسد، از این رو کشورهای رقیب ایران سعی در به دست آوردن بهترین کیفیت زعفران در محیط گلخانه ای هستند و

کشور چین و سایر کشورهای رقیب ایران سعی در این دارند، که با کشت گلخانه ای زعفران محصولی با کیفیت به دست آوردند و بازار زعفران را از آن خود کند.

البته باید بگویم بهترین محصول زعفران در خراسان رضوی و شهرهای تربت حیدریه و قائنات کشت می‌شود که به هیچ عنوان نمی‌توان با این زعفران رقابت کرد.

ولی باید توجه داشته باشید که کشت زعفران به صورت گلخانه‌ای علم روز می باشد و

در صورتی که از این روش در چنین محیط هایی بهره ببرید، می توانید 100 درصد بازدهی را به دست آورید و ارز آوری خوبی داشته باشید، که کمک بسزایی به کشور عزیزمان ایران می شود.

در صورتی که اطلاعات کافی در رابطه با ساخت گلخانه برای زعفران ندارید و می خواهید این فعالیت را انجام دهید می توانید، با کارشناسان ما در وب سایت زعفران برای تماس بگیرید و اطلاعات مناسب در این زمینه را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *